Thursday, June 17, 2010

hanya satu pintaku

بسم الله الرحمن الرحيم

salam kerinduan buat semua..
entah apa yang mmbuatkan hati saya nak mencoretkan tinta nie..

sebelum 2..nak mengulas skit kejadian hri nie..huh
laptop saye tecabut keypad..hehhehe

hanya satu pintaku..
klu perasan smua lman sesawang sye pnuh dgn status hnya satu pintaku..ym...facebook..formspring..samapaike blog

semalam chat dengan seorang kawan..crta masalah dia..saya haya bagi pendapat dan saya tahu pendapat saya itu macam kurang yakin je untuk dia sebbab saya tak duk tempat dia dan kurang memahami sepuhnye masalah dia..
semalam juga satu rahsia terbongkar...

dia langsung xckp yang dia salahkan saye sbb kejadian nie kajdian bersame lbih kurang dalam hmpir 20 orang9kalu xslp:mls nk kira bpe orng sebenrnye..

sye dan seorang kwn hnye la wakil dri smua orang 2..hnye untuk memperbetulkan keadaan sje..niat kmi ikhlas

mla2 sebelum sye mmbuat kptusan sye dah fikir bnyak kali..sme ade nk bgtahu atau pun tidak..akhirnya ssye at kputusan untuk trma je..mgk ade hkmahnye..lm yang menyaksikn..pnuh keshduan..seolah court tmpt maghukum manusia yang bersalah..

sye ingtkan semuanye beakhirnya begitu shje..rupanye msh ade mte ang memandang serong terhadap mereka..apakah slp mereka pada kmu semua..sekarng lletakkan kmu sema di tempatnye...mesti pae ketika itu hnya 1 pinta kamu pada mereka..tolong memahami aku..aku tidak bersalah...

bukan ini isunya
hnya satu pintaku..
aku dijadikan manga keadaan pada kejadian ini..tpi aku xksh..ebab mmg sft sye 9mnusia lhir ubulan 7 yang xkisah untuk disusahkan dan xsuka mnyiudahkan org lain)

tpi kalu sye boleh letakkn sy di tempat kmu..untuk memahami keadaan kmu...hnye satu pintaku _____ fahamilah kmi semua yang hany nak yang terbaik untuk kmu berdua sbb kmu berdua adalah sahabt kami..jangankah kau jadikan semua ini sebb untuk kamu ______ kepda kmi lagi..

:::::maaf kalu banyk salh ejaan dan tand baca..sebb seperti dimklumkan keypad laptop tercabut...::::
:maf juga kurang xplanation sbb mls nak tmbulkan blikmisu nie:::

No comments: