Wednesday, December 8, 2010

takkan hilang dara kerana si teruna

bismillahirahmanirahim

assalamualaikum semua..tgk ayat 1st sekali 2..."takkan hilang dara kerana teruna". ayat bahaya 2..gempak gler..sory ye entry kali nie mungkin menyanyat hati bagi semua anak2 gadis di luar sana..(menyayat hati la sangat)

entry ni bintuawang copy paste je..bkn penyelidikan bintuawang ye..

bintuawang nak minta ampun & maaf ye kat semua kalu ada yang terasa dgn entry nie...

si gadis ayu

entry nie menceritakan mcm mane nak tahu ank gadis itu masih dara..seperti yang bintuawang cerita tadi..ni just copy & paste je..jadi setakat mana kesosihan cerita ni..xtau la ye..

wallahu'alam..

ok ni care2 dia..

"Rekahan Bibir

Kita dapat mengenal pastinya jika bibir seorang wanita itu sangat mengancam dan berwarna kemerah-merahan. Dan rekahannya pula cantik. Selain itu, bibirnya juga bergaris-garis dan dapat dilihat dengan jelas.

Dahi Yang Berkedut
Gadis yang masih memiliki dara akan mempunyai dahi yang licin. Berbanding dengan dahi wanita yang tidak berdara yang mempunyai lapisan sebanyak tiga lapis walau masih muda. Ini dapat dilihat ketika mereka bercakap, berbual dan ketawa. Kedutan ini adalah berbeza dengan kedutan wanita yang berusia.

Bentuk Punggung
Bentuk punggung juga akan menggambarkan samada seseorang itu masih ada dara atau tidak. Bagi wanita yang tidak memiliki dara, punggunggya akan kelihatan seperti terjatuh ke bawah kerana sel2 punggungnya mengembang kerana ransangan nafsu ketika melakukan hubungan. Apabila mereka berlari2 dan bergerak akan kelihatan ianya seperti bergoyang2. Berbeza dengan gadis yang memiliki yang pejal dan tidak bergoyang.

Telinga
Telinga gadis yang mempunyai dara akan kelihatan warna kemerah-merahan dan cantik. Wanita yang tidak punyai dara telinganya akan kelihatan leper dan tidak menawan lagi.

Tumit
Cuba lihat tumit anda. Di hujung tumit anda, cuba picitkan sedikit. Sekiranya selepas picit darah anda akan kembali ke posisi asal dengan cepat, ini bermakna anda masih berdara. Jika tidak, kawasan yang dipicit itu akan pucat dan darah kembali dengan lambat. Awas! Jaga tumit anda. Banyak kepentingan dan rahsianya lagi.
Ini hanyalah kaedah2 untuk anda mengenal samada seseorang itu masih dara atau tidak. Tak payahlah nak pi test kat orang yang dah berkahwin dengan halal. Selain dara2 yang tadi, kita masih mempunyai dara yang lain iaitu yang berkaitan dengan sensitiviti apabila berhadapan dengan lelaki.

kepada perempuan..kalau mahukan dirimu tidak di”reject”…jagalah daramu untuk suamimu…

p/s: maaf jika bahasa yang digunakan agak kasar

copy and paste dari

http://petuakitasemua.blogspot.com/2010/12/petua-mengenali-dara-part-1.html#more

1 comment:

Anonymous said...

Free Nude Celebrities Archive With Nude Celebrity Pictures Nude Celebrities Videos And Nude Celeb Movies. [url=http://rougharticles.info/choosing-a-nude-model-for-your-forthcoming-shoot.html]rougharticles.info[/url]