Sunday, September 18, 2011

SEMUANYA TENTANG LAPAN

bismillahirahmanirahim

semuanya berkaitan dengan lapan..
tapi bukan cgpa 3.8 ye...

sekarang duk bilik 3.8...
lapan...
apa yang penting dengan lapan nie ye..sampai kena wat post pasal nom lapan nie..
ha..mai nak habaq mai nie..

keypad nom lapan pada handphone saya dah xboleh guna..
bukan setakat nom lapan je..
cancel dan shortcut pun dah xboleh guna juga
sebab apa ye...
sebab handphone 2 dah sampai tahap kritikal dah
maka orang yang "gatal-gatal" duk sms dengan saya
akan menerima messege sebegini rupa daripada saya..

contoh 1:
 wasalam...sekarang nak g kelas..jap lagi la..nanti apa2 inform la awal2 siki+

contoh 2 :
k_ bilik diyana boleh online x?

contoh 3:
+ikah nak b_ka p_asa ka+ mana ni?

contoh 4:
fiqh zaka+,fiqh mawari+h, adila+ ahkam, ij+ihad wal if+a', fiqh _srah...

contoh 5:
ala kak nani.._m_r je t_a,wajah awe+ m_da lagi

bagi yang faham mesej dari saya xpe..bagi yang xfaham memang cari masalah kalau mesej dengan saya kan..

 sekarang nie kalau nak guna calculator dekat hp..
tiba2 nak menambah nom lapan terpkasa la buat
...+7+1
kalau nak kunci jam pukul 8
kena la kunci pukul 7:59
tapi ada 1 muskillah disini

kalau nak taip nom hp orang

contoh :
0134567890
tgk nom orang 2 ada nom 8 kan...
jadi maksudnya mcm 2 la..
nom orang 2 mmg xkan tersave la dlm hp saya

kalau nak topup yang pkai kad 2...
cnth:
16 angkanya
1234567891234567

makan saya akan pergi dekat messge..type messege

*122*1234567lapan91234567#
ema/dayah tolong tukarkan nombor lapan 2 pada nom

messege sent...
mcm 2 hidup saya tanpa nombor lapan..




semuanya gara2 nombor lapan
hidup saya kurang sikit
p/s : bila nak dapat hp baru nie...

itulah kisah saya dengan nombor lapan
sekian.......
      

No comments: