Thursday, July 4, 2013

Q&A

بسم الله الرحمن الرحيم
اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Alhamdulillah dan syukur kepada Allah pemberi segala nikamt dan kurnia yang tidak terhingga

Q - Bila nak update blog? Dah x menulis ke?
A- hihihi..sekarang dah updated dah..  bukannya malas nak menulis, hari-hari saya menulis tapi bukan di warkahuntukhati, tapi saya menulis di rahsiahatidotcom. Kalau x menulis di rahsiahati, saya menulis save kat laptop tunggu untuk post je..

Q- eh ada blog baru ke?
A- haha..dah lama dah.cuma dulu tumpuan lebih kepada warkahuntukhati, tapi sekarang beralih kepada rahsiahati.

Q- kenapa?
A- sebab x semua perkara saya akan cerita, termasuk la juga kat kawan2..cukup la rahsia hati, kesedihan jiwa, kegembiraan diri disimpan kemas di rahsiahati.. ( pening x ayatnya)..hehe
x la..just menunaikan janji pada diri sendiri. saya pernah berjanji pada diri saya sendiri, janji yang saya buat masa saya mula-mula masuk UIA Gombak, yang saya akan mengalihkan sedikit tumpuan saya kepada rahsiahati bukan warkahuntukhati.. 

Q- rahsia hati tu tempat luah perasaan terbuku ke?
A- luah perasaan la sangat..hihih..itu rahsia..tapi yg penting tu bukan tempat nak mengutuk ngutuk orang ye..cukuplah ianya sekadar rahsia..rahsia perjalanan dan penggembaraan seorang hamba menghadapi saat2 terakhir di bumi UIA

Q- اي السؤال؟
( لا تسألني متي تريد ان تتزوج؟)

No comments: