Monday, June 7, 2010

bismillahirahmanirahim

salam kasih sayang dan rindu buat semua....

lama dah x mencoretkan isi hati kt sini...

banyak memberi peringantan untuk diri sendiri je...
mula2 sekali nak wish kat sorang kawan nie happy beleted birthday..

hari nie dah 7.6.2010...
emm cme trbalikkan tarikh 2....
lagi sebulan je lagi...

ok untuk post bulan 6

nak wis kay kwan2 yang smbt birthday bulan nie

1/6 aisyah idris
3/6 arwah ayah saya
4/6 salina
7/6 muhammad
20/6 nad irk
28/6 fatma
28/6 syikin
28/6 eman ben




saya doakan semoga berbahgia selalu...



sekarang tgh hangat dengan cerita palestin..saya malas nak ulas banyak sebab kat blog kawan2 pun dh banyak cerita pasal 2..



ok untuk topik bulan 6 nie...nak imbas kembali zaman2 kelahiran saya dulu..banyak cerita yng nak dikongsi...suka suki...yea sempena nak menyambut 20 tahun nie kan...



ok la banyak2 kang nnti mengarut palk...k undur diri dulu...nntikan kemunculan



"kisah aku 20 tahun dulu "

No comments: