Tuesday, July 27, 2010

imam muda vs akademi alquran

bismillahirahmanirahim

assalamualaikum...
rindu palak nak post something kat blog nie..
sebenarnya xade ape2 cerita pun yang nak gtau..cuma nak gtau cerita pasal imam muda dengan akademi alquran je..

sebenarnya aku i peminat setia IM dengan AQ..
dah masuk sini aku dah xtengok..
alih2 minggu lepas aku dengar aran dengan taufiq keluar..maknanya tinggal si hizbur dengan asyraf la..dah dua2 dah kahwin..

kalu pasal AQ..aku lebih suka adik muhammad..aku harap dia menang la...

bila aku tengok dua2 program realiti nie kan..aku rase kerdilnya aku nie..yela..nagaji pun lintang pukang lagi...

aku tengok diorang nie..sedap nye la suaranya...
sejuk perut mak mengandung kan kan kan..dan 4 information..minggu depan last IM..SO KU AKAN TERPACAK KAT BILIK TV ASIAH NIE AWAL2 LAGI..SEBAB DIORANG NIE TENGOK AXN...

pendek kata kami junior2 E 1.1 NAK KONTOL TV HARI JUMAAT 2..HEHEHE..
(apasal tulisan kecik besar kecik besar ni)
*ni l;a sebab aku xsuka post guna laptop orang-xreti aku nak guna laptop orang nie..kena barang sendiri jug*

ok la sampai nie jela merpu aku..dan untuk semua..doakan aku cepat2 habis aku punya tugasan untuk sem nie..untuk 14 surah..
5 untuk dirasah alquran
dan 9 untuk tilawah...
dan boleh jadi macam golongan golongan imanm muda dan akademi alquran (ttapi xade la sampai masuk bertanding)
wallahu'alam..

.::bintuawang::.

2 comments:

minah sengat said...

fid..asal..kalu si asyraf 2 belum kahwin hang nak wat laki hang ke?

Anonymous said...

dhrw ojsbi jakesxxx qnddcq z gg u roo