Friday, July 23, 2010

~keseorangan~

bismillahirahmanirahim
assalamualaikum

dalam meniti kehidupan penggembaraan ilmu di bumi uia nie..walaupun hanya 3 minggu ni sini..aku rase sunnguh mencabar..aku xtahu nak describe macam mane cabaran 2..sebab aku rase semua orang xperasan perubahan pada diri aku...

hari2 aku rase aku macam "kosong' macam aku tak berguna..dan walaupun hakiktnya penciptaan hamba Allah yang bernama Nurul Afidah bintu Awang ini sebenrnya ade hikmah dan sebab musabahnya..percaye x..emm sedangnya sehelai daun yang gugur pun Allah tahu sebbnya apath lagi penciptaan hamba nya ini yang telah diciptakan dengan sebaik-baik kejadian...

aku banyak kerja nak buat..tapi dalam keadaan aku yang macam nie sekarang..aku xboleh nak buat...setakat nie aku dah ponteng 1 kelas...emergency case ok...aku sakit..dan mesti korang tau kan aku sakit apa...dan ape yang pentig..skait aku yang dulu dah datang balik lagi..aku sebenrnya xtahu sama ada aku kuat ataupun x..nak mnegharunginya...

orang kata saring is caring..betul ke?
" jom sahring dengan kaonseler...barulah diri ni x keseorangan"
dan aku rase aku xade la sampai tahap macam 2 sekali..
::::: aku nie dah merapu..sebb pemikiran aku xdapat nak dijana dengan baik buat aktu ini:::::

emmm keseoaranga..aku dah kehilanagn kawan2 aku yang dulu..
smapat
cfs
...

aku xtahu kemana mereka pergi..dan yang pasti mereka muncul disaat mereka perlukan aku..
wallahu'alam...

sory buat kawan2 aku yang baca post nie..kalu ande terasa post ini ditujukan untuk anda..
dan sememangnya post ini untuk anda..
terutma ayt bawah sekali itu...
di bellum aku buat pengakuan berani mati aku lagi..
hahahaha

.::bintuawang::.

No comments: