Friday, July 2, 2010

kisah aku 20 tahun dulu : episod 8

bismillahirahmanirahim



Assalamualaikum



kisah aku dah nak sampai penghujung nya..namun masih ada 2 episod lagi yang sedang menunggu..

untuk cerita kali nie..nak cerita pasal masa second year kat cfs...



emm aku ambik shortsem untuk maarah bahsa arab..and Thank you Allah sebab aku kena ambik 2 je maharah..maharah kalam dengan kitabah.. yang qiraat dengan istima' dah xpyh ambik..so kelas xpyh crta r..aku manusia paling free sekali alam bilik dg8 2...so kat sini l titik tolak berat badan aku naik..kelas aku hanya hari selasa rabu dan khamis je..



emm dan kat sini la aku knl myra,..........aisyah idris..my fren yang dul lepak kat lorong haji taib dan teristmewa kat yana yang memperkenalkan duni blogger ni kat aku..dan yang paling best majoriti budak bilik dg8 adalh 1 kelas dengan aku..



emm kat bilik nie banyak suka dukanye berbanding dengan e37 dulu..nak coret2 kat sini memang xhbs dan dulu aku pernah lakrkan erita2 ni kat

http://voicemuslimah.blogspot.com..emm/ tpi aku dh delete smua dan sekali dengan blog 2 aku delete..sbb apa semua orang xperlu tahu..biarlah memori 2 kekal dalam ingatan aku je...



emmm diam xdiam dah akhir semester dah aku kat sna...dan aku akn melangkah keluar dari dunia cfs..hahah..sebenrnye...emm aku gembira duk blik 2 walaupun aku sedih (ayat dh pening)..

sesetengah oang mesti faham ayt pening aku nie..dan xperllah aku cretkan kesedihan 2 kan...emm hari last kat cfs sedi skit r sebbnya kami budak2 IRK nie last exam..budak2 lain semua dah balik tinggalkan kami kat sni..cafe pun dah tutup 1..so mmg boring tpi perjuangan untuk paper fiqh dan usul fiqh perlu diteruskan dan malm 2 cpta rekod ramai gler yang xtido sebb duk menghafal fiqh..dan pagi2 kmi g jwb exam r..dan balik je exam 2..satu emi satu pelajr balik..

so seperti ygb dijanikan aku esok 2 balik dengan zatie..dan sampai r rumah dan dalam perjalanan balik 2 mmg bnyak masalah yang melanda..hahah..masalah beg aku jatuh dalam perjalanan..

emmm hbs barang berterabur..



so samapi rumah..aku cuti r..ingat nak kerja..tpi mcm mls je..so aku rileks kat rumah sbb ingt cuti smpi bln 4 tpu rumanye smpai bulan 7 weh..lme gle aku cuti samapi aku rasa otak aku dah lemau dah...emm dah xlme dah bulan 7..tinggal bpe hari je lagi..dah sekarang a aku sibuk dengan persiapan nak g gombak..siye aku rase mcm serabut je..dan sebenrnye banyak menda yang aku xcrta lam meniti zaman bergelar mahsiswa nie sbb nya aku xnk ade insan yag terasa hati..ok la aku dah mls nak mengaut dah..xsbr nak hbskan crta aku nie..



eh lpa nak gtau akukat rumah start hujung bln 2 hingga awal bulan 7 duk rumah je..dan aku rase brt bdn aku pn dah bertambah berkilo-kilo..

emm skrg aku tgh sibuk at persiapan nk msuk gombak dah..mcm ne keadaan kat sana..sapa kwan baru aku akn jumpa 2 kita tunggu dan lihat saja perancangan Allah untuk aku dan aku sentiasa dan tidak lupa berdoa semoga Allah petemukan aku dengan sahabt yan mamp membimbing aku kearah jln yang diredhai...
.::bintuawang::.

No comments: