Saturday, September 4, 2010

cinta

bismillahirahmanirahim
assalamualaukum semua
jom kita benambah pahala kita...
marilah kita sma2 berselawat ke ats junjungan besar nabi Muhammad saw
اللهم صلي على محمد
cinta...betul ke aku dah jatuh cinta?
ya Allah jadikanlah cinta aku cinta yang boleh menambah cinta kepda Mu

Ya Allah..jika aku jatuh cinta..
cintakanlh aku pd seseorang yg melabuhkan cintanya pdMu..
Ya Allah..jika aku jatuh cinta..
jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku pdMu..

Ya Allah..jika aku jatuh cinta..
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut pdMu..
agar tidak terjatuh aku dlm jurang kemaksiatan..

Ya Allah..jika aku jatuh cinta..
jagalah hatiku pdnya, agar tidak berpaling dariMu..

Ya ALLAH..
sesungguhnya aku bermohon pdMu..
utk mencintaiMu..
demi mencapai MARDHATILLAH..
demi mengucup HALAWATUL IMAN..
sesungguhnya cintaku pdnya bukti cintaku pdMu..
krn disitulah letaknya tempat yg abadi..syurga yg hakiki..
moga diriku dan dirinya sentiasa di dlm rahmat dan maghfirahMu..

"..tidaklah lain selain yg ku pinta drpdMu..agar menjaga silah kami..
sesungguhnys Engkaulah pemilik cinta yg sejati.." =')

No comments: