Saturday, September 25, 2010

pengalaman guru terbaik

bismillahirahmanirahim

aduh rindu benar nak berblogging
emmm
just nak share 1 pengalaman
pengalaman yang cukup indah dan berharga
hehehe
23/9
tarikh keramat dimana saya
nurul afidah binti awang
1015590
ium peers batch 14
berdiri di atas pentas di mini audi iium gombak..
sebagai mc aka pengacara-cewah- untuk program
sharing moment kenms(kulliyah economic and menagment sciences)

hahah..hebatkan...korang ade pnh duk kat stage 2..xkan xkan...adoohhh
hancur tau x
emm
mula2 sebelum speaker smasuk bolah la tahan kecut perut
tapi bila madam nordinah-advisor- bagi hint suruh cakap
aduh longlai lutut nak pnjat stage 2
namun dengan kudrat yang allah bagi berjaya juga panjat stage 2..
first round-adoh saya dengan 4 mata yang saya ade saya nampak tangan saya ketar..mengeleter..terketar-ketar..macam kene parkinson kat atas 2..tpi mulut still boleh bercakap lagi...

and the second round i perform my best..dah xkene perkinson dah..dah boleh berinteraksi dengan audiences...
dan paling best..dah habis majlis confident je cakap english dengan sorang forener 2 walaupun saya tahu bahsa inggeris saya bahsa inggeris darjah satu..

tapi apa yang saya dapat simpulkan kat sini bahawa kita xkan berani selagi kita xmelaluinya dan xbelajar dengan cikgu yang bernama "pengalaman"
dan pengalaman juga yang mematangkan diri kita

dan pengalaman saya duk atas pentas setelah meningallkan pengalaman atas pentas sek men adalah pengalaman yang angat berharga dan saya xkan melupakannya..
terima kasih kat modam nordinah sebab bagi saya peluang...

No comments: