Thursday, January 27, 2011

buatmu...

assalamualaikum...
syukur alhamdulillah...peperangan untuk mid sem hampir2 tamat..hanya tinggal lagi 1 paper je..2 pun lepas cuti mid break...
5paper,6 kali exam hanya dalam 1 minggu..
betul2 mencabar kekuatan mental dan fizikal saya sebagai seorang pelajar taman budi dan ilmu

title buatmu...baca dengan betl2 dan dengan penuh perasaan.


buatmu... paper soca,minta maaf..aku dah cuba yang terbaik...
buatmu... paper survey...hari2 aku menghadapmu..namun soalan bukan seperti yang dijangkakan
buatmu...tahriri tahfiz..memang aku akui dari dulu lagi aku lemah dalam tahriri ayat quran
buatmu...fiqh ibadat..aku hanya tersenyum bila dbeikan soalan..senyuman dengan dua makna
buatmu...usul fiqh..ucapan alhamdulillah aku dahulukan..namun semuanya aku serahkan pada ust untuk menilai penulisan aku
buatmu syafawi tahfiz..syukur alhamdulillah semuanya dah selesai

buatmu...sir khairilazhar bagi la markah kesian sikit
buatmu...ust abd ghani..aku tahu ust seorang yang sangat pemurah (harap ust faham)
buatmu...ust muhammad saya xtau nak cakap apa
buatmu... dr mekwok...saya dah karang panjang2 jawapan tadi..penat tau..
buatmu...ust miszairi..kalu ust bagi markah lebih sem depan saya ambik fiqh usrah dengan ust





.


buatmu...pen2 yang sentiasa menari di jariku semasa jawab exam..terima kasih

buatmu..jasad dan tubuh badan ku..minta maaf sebab xdpat nak belai dan jaga anda macam selalu
buatmu baju2 ku..maaf minggu ni terpaksa basuh kalian dengan mesin basuh ( xsempat nak sental dengan tangan)
buatmu bilikku..maaf xdapa nak hias anda cantik2 minggu nie
buatmu..laptop ku..maaf jarang2 shutdown anda..sebab saya sangat2 memerlukan anda saat itu
buatmu...mata maaf andai aku terpaksa menambah power cermin mataku lagi gara2 study lewat malam..
buatmu seluruh tubuh badan ku..ampun maaf sebab xjaga kalian dengan baik minggu nie..

buatmu..insan2 yang sentiasa bagi sokongan dan dorongan kat aku time dah down (penat +letih+ kuuyu+kusut+tension) time syudy( sebab banyak paper)....dayah..ema dan diyan..thanks alot...tak lupa kepada wan nurul husna yang sentiasa menemaniku kemana sahaja

dan terakhirnya...buatmu hp kesayanganku..aku minta maaf..atas kecuaian diriku..aku kehilangan kamu..untuk berapa lama aku tidak pasti..yang pasti aku akan merantau esok (jumaaat) di centre untuk mencari mu...


k700i...kemana kamu sekarang

k700i adakah kamu merajuk kerana sejak akhir2 ni diriku selalu merungut mengatakan keypadmu terlalu keras sehinngga menyababkan kadang2 bengkak jariku menggunakkan mu
k700i adakah kau merajuk bila sahabat2kku menyarankan aku menukarkanmu kerana kau sering mendatangkan kesusahan kepada meraka dan diriku...
k700i..pulangla kamu ke pangkuan ku..kerana aku masih memerlukanmu...

dan sebelum akhirnya..
buatmu ibu dan my family..
tunggu kepulanganku sabtu nanti...

2 comments:

Anonymous said...

xp..bese la 2 ilang..
henpon ni pon aq da ilangkan ri2.huhu

bintuawang said...

ANONYMOUS-sedih la hilang..sayng tau hp 2..byk mende dlm 2..