Monday, May 9, 2011

BILIK BARU..KAWAN BARU..kelas baru..lectre baru

semalam dengan selamat nye telah sampai di iium...
dah telah dngn selamatnya telah mengregesterkan diri di bilik baru juga..
sekarang dengan rasminya saya penghuni mahallah asiah f.3.8..
kalau dulu saya penghuni e.1.1. maka kali ini saya telah berpusing lebih kurang 360darjah..

roomates saya semua xsampai lai..cuma pagi tadi tiqah shuhaimi dah sampai..lagi 2 orang masih misteri lagi siapakah mereka itu..

roomates lama saya telah dicampakkan secara rasminya di f.2.8 dgn.f.3.1...
maka saya duk sini sorang2..menegenang nasib diri..hehehe...

kat bilik baru saya dapat wireless..tpi 2bar je..sgt slow...kalau nak sign in ym 2 mmg sgt2 lama dan penet untuk menunggu la kan..

xpe..wireless bkn keutamaan saya...
sebab saya dtg sini nak belajar..

jadual saya sem nie..mcm pelik dan mmg pelik pun...saya ade kelas tiap2 hari kecuali jumaat...
kelas saya start hari isnin pukul 2..kelas history..masih mengekalkan ust survey saya..ust abd ghani....kelasnya tiap2 hari isnin selasa dan rabu...

lepas 2 kelas tilawah 2..sebenrnya group pilihan hati 3..tpi disebabkan tersalah tekan num masa 2..maka tetekan group 4..dengan ust idriss bashi..huhu..seram plak nak masuk kelas...kls nya mula pukul 9 sampai pukul 10..maka saya nmpaknya akan bertpa la kat centre 2 hari2 ye...


No comments: