Saturday, May 28, 2011

mood

bismillahirahmanirahim...

semua org sibuk update pasal baktisiswa kan...
mood: xde mood nak cerita bukan sebab xbest tpi tgh sakit sekarang + batuk..
(demam je pun)

tpi mcm biasa kalau demm xmcam orang lain...
hari2 saya akan muntahkan apa yg saya mkan..
mengalahkan org morning sickness la plak kan..

batuk...
xpayah cerita la...
kalau xcukup sebulan 2 mmg xsah lakan...

tpi hati kena cekal!!
sebab
1) presentation bm xselesai lagi..
2) lagi 1 minggu empoh yg ada untuk tasmi'
3) papework masih belum diserahkan
4) oh tidak...2nd mid term history hari isnin nie je...

pesanan
1) yana: hari2 saya tgk awak update pasal mkanan..bila lagi nyah nak hulur kat saya..walaupun dmm,mkn ttp kena makan kan...
2) pada sapa2 yg berkenaan : saya teringin nak mkan bubur jagung..sapa2 yg baik hati..boleh la hantar kat bilik saya ye..


No comments: