Wednesday, May 18, 2011

saya busy




assalamualaikum

walaupun tajk kat ats bertajuk "saya busy" namun saya juga masih punya waktu untuk mengupdate blog kankankan...

ok...knpa saya busy erk...
org kata short sem waktu pling gembira sebab boleh bersenang lenang?

1st saya busy sebab saya kena wat kertas kerja untuk graduation night untuk peers batch 14..
kerts kerja je pun..watpe nak busy...


2nd:baktisiswa

ok..walaupun saya bukan committe sdkit sebanyak ia membei kesan kepada kesibukan saya la..sebabnya ia mengambil masa 3hari saya..hehhe..xpe2..beramal untuk masyarakat...

3rd: kerja yang banyak
ni padah untuk diri sendiri bila rajin add 3 subjek sekali untuk short sem ni kan..
ok dlm minggu ke5 saya dah kena tasmi'
lepas 2 saya ada kerja bm yang berlambak..
pas2 saya kene bersedia nak pulun history yang semakin hari saya belajar makin banyak menda2 yang memeningkan saya jumpa...

so daripada itu saya simpulkan saya sangat sibuk...

p/s: semalam g meeting untuk baktisiswa dapat tugasan baru iaitu kene kndalikan bhagian persembahan..walaupun bkn saya pic nya tpi saya kene tolong sebab pic 2 minta tolong saya.

kesimpulan yg kedua..bila saya g meeting msti saya dpt kerja baru..kalau xg meeting xdpt kerja..tekad pasni nak cuba2 pontg meeting.


No comments: